BSO

Bent u op zoek naar een buitenschoolse opvang voor uw kind? Dan bent u bij BSO Kleinrijkje op De Vliedberg aan het juiste adres!
Voor de leerlingen van onze school is er de mogelijkheid tot naschoolse opvang (BSO).
De naschoolse- of buitenschoolse opvang (BSO) is de opvang van leerlingen, die na school niet direct naar huis kunnen. Het is ook mogelijk om in vakanties of andere vrije dagen van de naschoolse opvang gebruik te maken. BSO Kleinrijkje biedt deze opvang in ons schoolgebouw.

Voor meer informatie en voor inschrijvingen bij BSO Kleinrijkje verwijzen wij u door naar de website www.kleinrijkje.nl. Om een afspraak te maken of een keer een kijkje te nemen kunt u mailen naar info@kleinrijkje.nl of u kunt contact opnemen via het telefoonnummer 06-86057764.